18
Maj
09

nej, tack

”Välkommen till bröstförstoring utan kirurgiska ingrepp! 

Tre månader…  180 Kapslar…  Inga kirurgiska ingrepp…  Ingen smärta…

Ändå större bröst!

Är det möjligt?

Ja, med NYA Breast-Perfect Plus kapslar!

Mer än 70% av alla kvinnor vill gärna ha större bröst! Trenden att vilja ha D-kupa är tillbaka!

En undersökning visar att de flesta föredrar runda och fasta bröst!

Med vår hjälp kan du nå dina mål utan kostsam kirurgi!”

Denna reklam möter mig när jag loggar in på Facebook. Skitsnack. Skulle 70 % av kvinnorna vilja ha större bröst? Skulle det gå att få det genom att äta de där himla kapslarna? *fnys* Mina bröst är för mig som vilken kroppsdel som helst, förrutom att jag av samhället har lärt mig att bli generad om jag skulle råka visa dom nakna offentligt. Skulle jag göra någoting med dem överhuvudtaget så vore det en förminskning så att man kan springa och hoppa hur som helst utan BH. I lördags till exempel när vi dansade loss på Björnstugan, då skulle man behövt en sport-BH.  Med ännu större bröst skulle man ju knappt kunna springa ikapp en buss.
Vilke får se den här reklamen? Poppar den upp framför 12-åriga tjejer också när dom besöker Facebook? Vilka ideal sprider vi?

0 Responses to “nej, tack”



  1. Kommentera

Kommentera

