28
Apr
09

bikinitrosor och lösögonfransar

bikinitrosor och lösögonfransar på samma slanka tjej ser jag när jag cyklar förbi en reklampelare. H&M, när ska ni börja tänka och göra respektfull och sofistikerad reklam?

who the f-ck har på sig lösognfransar och bikinitrosor samtidigt? poserar dessutom. nej, bikinitrosor ska man bada järnet i och lösögonfransar har man på RFSL-fester, blingblingdiscon och teatrar.

2 Responses to “bikinitrosor och lösögonfransar”


  1. 1 xXx
    maj 18, 2009 kl. 11:55 e m

    Tjaa.. du bloggar inte så ofta? 🙂

  2. 2 jenniebee
    maj 19, 2009 kl. 7:44 f m

    Om jag bloggar ofta? Man kan väl säga att jag är periodare. Däremot bör tilläggas att det inte var H&M reklam utan Åhlens! Jag såg fel av gammal vana helt enkelt. Synd att H&M-stil smittar av sig.


Kommentera

