22
Apr
09

swedbank ser att jag är fattig

inte så förvånande att jag inom loppet av bara ett par veckor fått erbjudande från min bank om att skaffa ett kreditkort upp till 10 000 kr. banken ser att jag har mindre pengar på mitt lönekonto än vad jag haft på 10 år. men jag är inte den som handlar på kredit! så glöm det swedbank, ni behöver inte skickar mig några fler sådana erbjudanden. var det inte därför det blev finanskris? just för att folk handlade för pengar dom inte har.

0 Responses to “swedbank ser att jag är fattig”



  1. Kommentera

Kommentera

