29
Dec
08

Castro Guest House, Calle Tanca

inga fonster pa rummen, ett lakan att dela, bagge i sangen och toalett som man icke bor gora nummer 2 i eller slanga papperet i. billig och charmig fore detta bordell med supergullig gammal man som agare, inget for den krasna och rika amerikanen fran staterna men nastan perfekt for mig och Ida.

Hittade en liten reaggeman fran Jamacia i en rastabar som skulle hjalpa mig att fixa flatorna jag vill ha. Men sedan ville han roka M med oss och festa hela tiden. Jag och vasterastjejen drog fortare an en fluga och jag ger nog upp det dar med flator.

solen lyser for det mesta och gatorna paminner om gamla stan. vi bor i Old San Juan ett par dagar till men sedan tar vi taxi och bat till en liten o bredvid Culebra. Skepp o hoj!

3 Responses to “Castro Guest House, Calle Tanca”


  1. 1 Erik
    december 30, 2008 kl. 3:25 f m

    Tänkte ta en kort tur till old san juan i januari, runt 10 januari kanske. Letade billiga rum att bo i och tittat på samma som ni bott på. Då jag nu är i Sverige, undrar jag hur fullbokat budgetboende är där nere. Samt vilka priser. Jag är ensamresenär och hade tänkt stanna i 3-4 dagar.

    Jag letar också efter någon ”ort”, men vacker trevlig strand, att vara på några dagar. Några tips om sådana ställen? Även där 3-4 dagar. För att sedan åka till flygplatsen igen.

    Maila gärna!
    Och ha det kul på resten av resan!

  2. 3 Pappa
    december 31, 2008 kl. 5:47 e m

    Skepohoj, hoppas ni har skoj
    när ni dina flätor jagar
    och ni har pinacolada i era magar.
    Om du som en fluga drar
    kan du nog ha kul i många dar
    Culebra är nog bra
    om man flätor vill ha.

    Mvh Pappa o Vuokko


Kommentera

