04
Dec
08

lite mer julpynt? någon?

folk har ofta så mycket saker. även jag som är blott 22 år har för mycket saker. jag har fått lov att skaffa mig ett förråd till vilket jag hämtade en nyckel förra veckan. julpynt av allehanda slag brukar den vanliga svenska familjen ha gott av. finns det barn i familjen så bidrar ju dessa till utökningen av flörtkuletomar och annat fint. men vem är det som köper alla julgranskulor och porslinstomar varje år? affärerna är överfyllda och jag undrar vart hålet i vår jord är efter allt material till all julutsmyckning som ju måste ha tagits någonstans ifrån.

0 Responses to “lite mer julpynt? någon?”



  1. Kommentera

Kommentera

