03
Dec
08

Erasmus vs ISEP

Erasmus eller ISEP, det är frågan.

Jag och fotbollstjejen från Lidingö planerar att förbättra vår kunskaper i det engelska språket samtidigt som vi ser ett nytt stycke av världen. Hon är inne på crime prevention men jag tror det blir någt åt gender and sexuality-hållet. brighton är universitetsstaden vi tänkt oss även fast mexico lockar med sol och värme. ISEP är dock tydligen ett krångligare avtal att använda sig av som utbytesstudent. lättare och mer ekonomiskt fördelaktigt att åka med Erasmus inom europa. mitt hjärta skriker att jag ska välja tyskland. tyskland, ja – min gamla kärlek. men hjärnan ber på sina bara hjärnknän att jag ska välja ett engelskspråkigt land, hur mycket det än må regna i storbritannien under höstmånaderna.

1 Response to “Erasmus vs ISEP”


  1. 1 E
    december 8, 2008 kl. 1:59 e m

    Vilka spännande planer!! =)

    Jag röstar för något varmt och soligt, då kommer jag och hälsar på 😉


Kommentera

