24
Nov
08

Färjan

Ännu ett fånigt och ett drygt men ändå underhållande program på Kanal 5, Färjan. Min käre samboende tittar förstrött eftersom jag råkat slå på och lagt dosan på längre än en arms avstånd. På TV-skärmen far en färgstark kvinna runt och frälser fyllon på ett kryssningsfartyg. den omtalade Håkan i baren pratar om sitt liv med en präst och samboenden säger att han förbereder sig psykiskt inför kommande helg. jag har nämligen manipulerat honom till att åka på kryssning till tallin med mig. säger åt honom att fokusera på all god mat vi ska äta. vet inte om jag är mer uppmuntrande än den där kvinnan som frälser fyllon men jag hoppas för allt i världen (även om hon verkar trevlig) att hon inte åker med oss nästa helg. jag har nämligen inte alls lust att bli frälst.

0 Responses to “Färjan”



  1. Kommentera

Kommentera

