20
Nov
08

118 100

John – jag bara måste få blogga om 118 100 jag också! Det var ju på den där festen i går som alla skulle smsa en fråga till 118 100 som svarar på allt. jag föll för tryckte och kunde inte hålla mig från att skicka frågan: Vem är Jennie Bergström på Grankottevägen? Svaret löd som följer: ”118 100 tror att Jennie Bergström är en söt och snäll tjej. VI tror att hon gillar att fiska stövlar och att festa på balkonger.” Superroligt tycker jag som är lättroad. Jag funderar dessutom på att hoppa av mina studier och istället söka jobb på 118 100. Det skulle passa mig utmärkt att sitta och fundera ihop en massa strunt hela dagarna (kanske borde bli heltidspolitiker?) Skämt åsido. såg att man som student kan jobba extra som expert på 118 100 men då lär man klara av ett test. undra vilket ämne jag ska satsa på?

1 Response to “118 100”


  1. 1 E
    november 21, 2008 kl. 3:42 e m

    Haha! Jag var ju bara tvungen att prova samma sak, skrev och frågade vem jag var och fick svaret;
    ”118 100 tror att E… H…….. är en riktig partypingla som gillar att umgås med sina vänner, läsa böcker och gå på stan och köpa nya fina bananer på torsdagar!”

    Jag tror att du Jennie skulle passa utmärkt på 118 100, ingen är ju så bra på fiffinurligheter och bra svar som du! =)


Kommentera

