12
Nov
08

dragshow i Örebro

trött i huvudet efter 6,5 timmars stilla sittande möten idag. men det är tydligen drag show i stan ikväll. ska man orka? jag hoppas att mitt huvud inte kommer kännas som det gör  nu när jag väl är ute i arbetslivet som socionom. på tal om det så kan man titta på program om tvångsomhändertagande av barn här http://anytime.tv4.se/webtv/?progId=680823 – jag har själv inte sett det än så jag kan inte säga något om det. men han sa att jag kanske inte ska se inslaget ändå eftersom man ändå bara bli arg.

0 Responses to “dragshow i Örebro”



  1. Kommentera

Kommentera

