02
Nov
08

det där förbenade valet…

…jo, jag vet, det är superbra med val för det betyder att man väljer. välja är ett bättre ord än bestämma eller utse. men jag är redan trött på det där presidentvalet innan det ens gott av stapeln. det kan låta som att det är superviktigt att Obama vinner – och visst, det är ju inte oviktigt direkt. men det finns bättre alternativ än Obama. men de har tyvärr ingen chans så vi får hoppas på Obama.

allt talar för Obama men McCainkan knappar in. folk röstar inte alltid som de säger och vissa ställer in samt blir soffliggare istället när deras kandidat ser ut att vinna.

men jag ska ju inte rösta. jag brer på ännu en av mina nybakta scones med jordgubbsmarmelad istället.

0 Responses to “det där förbenade valet…”



  1. Kommentera

Kommentera

