27
Okt
08

hemtenta = meditation

egentligen handlar det nog om att jag inte alls vet hur det känns att meditera men jag tycker faktiskt att det är otroligt avslappnande att ha en hemtenta att ägna all tid och energi på kommande dagar. inte behöva tänka på att anpassa sig efter andra, bortprioritera matlagning och endast köra på restaurangbesök, kunna tacka nej till allt med hemtenta som motiv och fokusera på min och mitt. det blir ett skönt tunnelseende och jag trivs som fisken i vattnet.

0 Responses to “hemtenta = meditation”



  1. Kommentera

Kommentera

