24
Okt
08

Göran Greider om stil

hade karl marx levat idag hade han nog haft mjukisbyxor…modeindustrin kan jag aldrig gilla för det läggs ner miljarder på reklam och vi blir offer… vi kan aldrig komma undan exploatering så länge vi har kapitalism….vi bör äga så lite kläder som möjligt under en livsstil av både ekologiska och ekonomiska skäl…jag är till stor del omedveten om vad jag själv gör när jag är inne i en klädbutik    – Göran Greider

Göran Greider är otroligt underhållande och kommer med åsikter viktiga åsikter. Jag gillar Göran G.

1 Response to “Göran Greider om stil”


  1. oktober 26, 2008 kl. 10:07 e m

    Psst. Greider. Gredier låter iofs som ”greedier” 🙂


Kommentera

