18
Okt
08

min cykel var den enda i cykelstället vid IKEA

jag cyklade till  IKEA idag, IKEA Marieberg. cykelvägarna var OK ända tills jag kom in på köpcenterområdet. helt galet, jag irrade omkring på parkeringen vid Jula och hamnade tillslut mitt i en rondell. viftade med handen och försökte överleva. såg ett par komma gående vid rondellen i brist på cykelväg (om det fanns en cykel/gångväg så var det otroligt dåligt skyltat). värre var det när jag med gardinstången på över 2 meter skulle vifta mig tillbaka samma väg.

dessa externa köpcenter är fula, omysiga och inbjuder till bilåkande.

1 Response to “min cykel var den enda i cykelstället vid IKEA”


  1. 1 Pappa
    oktober 18, 2008 kl. 6:07 e m

    Vilken tur att du inte skulle köpa en soffa.
    Kram tills vi ses, Pappa


Kommentera

