02
Okt
08

stormvindar blåsa

min onda hals och snuviga näsa vittnar om att det blåser stormvindar från mitt enda och stängda fönster varje natt. har väntat 2 månader på att IKEA ska få in de heltäckande gardiner jag vill ha. ska dra för och stänga till så ingen vind kan vina hos mig. men jag blir så förvånad att IKEA kan ha så svårt för att ha lite gardiner på lagret. jag tillhör de som nyligen ar insett att IKEA inte har allt hela tiden. hon i min arbetsgrupp, hon fick vänta förgäves på ett köksbord. det har jag mer förståelse för, men gardiner kan inte vara svåra att ha oändligt av på lagret, små plastpaket som aldrig kan ta slut.

0 Responses to “stormvindar blåsa”



  1. Kommentera

Kommentera

