15
Sep
08

cyklar åt folket!

det vill jag att mina skattepengar skall gå till! höj skatten om ni så vill (fast det är verkligen inte nödvändigt) bara alla får cyklar! vare sig man vill eller inte ska man få en cykel! samtidigt som första vaccinationssprutan!

det borde finnas cyklar överallt som man bara kan ta och ställa var man vill. det skall stå cyklar bakom varje buske och de skall underhållas av skattepengar, det skall finnas så många cyklar att det inte lönar sig att sno. Bra för hälsan, miljön och själen!

1 Response to “cyklar åt folket!”


  1. 1 josefinbstrom
    september 15, 2008 kl. 4:53 e m

    Åååååhhhhh, jag längtar efter min cykel så jag blir tokig. Det är så enkelt och KUL att bara slänga sig på cykeln! Skulle ju inte gå att cykla i den här stan, trånga kullerstensvägar och proppat med folk. Nej, grusvägar på landet is the shit.


Kommentera

