12
Sep
08

vad sägs om lite healing?

vad sägs om lite avståndshealing? för 200 spänn ligger du hemma i din säng och tar emot kraften. eller varför inte en ovanlig healing med ljud från stämgafflar?

3 Responses to “vad sägs om lite healing?”


  1. 1 Hemligt
    september 14, 2008 kl. 8:29 f m

    Haha! Min mamma skulle kunna gå på det, stackarn.

  2. september 14, 2008 kl. 9:56 f m

    Jag ska ge dig lite avståndshealing! Drömde att jag gick på din begravning. Det är sant Hemligt. Men det skall ju tydligen tyda på förändring och inte på död. Så jag undrar vad för förändring som genomsyrar ditt liv?

  3. 3 Hemligt
    september 15, 2008 kl. 8:52 e m

    Fniss! På min begravning! Kommer du ihåg hur jag dog i drömmen? Var du ledsen? 🙂 Jo, jag vet. Har också hört att det ska tyda på förändring, det kan nog stämma…


Kommentera

