09
Sep
08

fasansfullt ont i ryggen för 20 år till på statens bekostnad!

jag har någon del av ryggen som inte pallar spinning. först tänkte jag skylla på hur jag installerat höjden på sadeln, styret och sadelns vinkel. men det är nog någon okänd muskel som gav sig till känna. hoppas det gör nästan lika ont i morgon av träningsvärk så att jag får ett kvitto på min ansträngning. för övrigt borde Friskis & Svettis och dess likar vara subventionerat av staten. då skulle fler kanske försöka sig på att lära känna en och annan ny muskel. och dessutom få ett längre liv tillsammans med dessa tränade muskler. fast i och för sig. min generation kommer ju vara för många och för gamla för samhället. är det då bra om vi tränar och blir friskare och lever längre? eller vore det bättre om vi kör american style, käkar pizza, svullar och drullar så att vi dör sjuka i förtid?

0 Responses to “fasansfullt ont i ryggen för 20 år till på statens bekostnad!”



  1. Kommentera

Kommentera

