08
Sep
08

en, två, tre, fem, sex,sju, en, två, tre, fem,sex,sju…

ni kanske tror att jag inte kan räkna men det är stegräkning från dagens salsakurs. återigen ett gratisnöje av högsta kvalitet!! men nästa gång är det dags för betalning och jag fortsätter att dansa i alla fall. egentligen ska dans vara gratisnöje precis som att skratta eller kramas. men först måste man ju lära sig stegen och då får man ta fram den lilla plånboken. den som vill dansa latinamerikanst är välkommen hem till mig. jag är alltid öppen för lite salsa,merenge eller lite rumba.

just nu har jag ett kärlekspar på golvet. det är ju inte lätt att direkt vid höstterminens start få tag på lägenhet så då får vi inbodda örebroare stå till tjänst med sängplats. jag som bara har 22 kvadrat låter ändå dörren stå öppen för unga människor utan varken sysselsättning eller hem. om jag har tur får jag dansa tack vare min gästvänlighet!

0 Responses to “en, två, tre, fem, sex,sju, en, två, tre, fem,sex,sju…”



  1. Kommentera

Kommentera

