05
Sep
08

en bok vid namn: Köp inte den här boken!

jag skulle egentligen också behöva köra ett köpfritt år. jag är ingen shoppinggalning även om jag gjorde slut på 1000 spänn efter bara något timme i Örebro stad idag. men,men… även en student behöver göra ifrån sig lite ibland. har ju haft matlåda hela veckan, käkat torrt äpple varje rast och bara köpt en kaffe under heeela veckan. men idag när solen lyste och eftermiddagen var fri att spendera precis hur jag ville – då föll även jag för trycket. jag köpte cafe latte på ett litet fik på stortorget och jag shoppade reaskor och kläder som på löpande band. mår jag bättre av det? ja, utan tvekan. men helt nödvändigt var det ju inte. vilket i-landsproblem.

nej, dags att läsa dom där sidorna som jag skulle läsa där på fiket innan jag skulle göra något annat. antar att jag kommer slumra till om sissådär 15 minuter….zzZZZzz

0 Responses to “en bok vid namn: Köp inte den här boken!”



  1. Kommentera

Kommentera

