27
Aug
08

om magkänsla

jag har en känsla av att när jag följer mina spontana ingivelser och följer vad magen verkar tycka och tänka så brukar det blir rätt. jag frågar min MSN-pratkamrat för tillfället och hon svarar också att visst brukar en spontan känsla styra in en på rätt spår. hon svarar:

 

 

”Jag har en ny teori som jag försöker leva efter. Hur man än gör så blir det rätt. Det kanske tar ett tag innnan man förstår det, men det blir alltid rätt.”

 

 

 

 

 

har lite kurslitteraturångest då jag inte vill tömma lönekontot på kurslitteratur. 14 böcker är vad de första 10 veckorna kräver av mig. men jag har inte köpt en enda än i alla fall. på måndag sätter det igång. men jag håller huvudet kallt och låter magen styra.

Just nu: P1 sänder ett program om studenters ekonomi i Plånboken.

0 Responses to “om magkänsla”



  1. Kommentera

Kommentera

