16
Aug
08

min förhudskompost

Politikern skriver om debatten kring omskärelse och P1 sände igår ett program om omskärelsens betydelse för unga judar i dagens Sverige. Hur viktig är omskärelse som identitetsmarkör för judar? Det var frågan som behandlades. Människan och tro är ett väldigt intressant och lärorikt radioprogram, likt många andra på P1. Jag återkommer till just detta radioprogram. Men just nu ville jag endast dela med mig av ett konstverk jag lyckades knåpa ihop för ett antal år sedan. Fråga mig inte hur för det där med konstverk är annars inte min starka sida. Men med denna Förhudskompost är jag riktigt nöjd!

0 Responses to “min förhudskompost”



  1. Kommentera

Kommentera

