06
Aug
08

litteratur

följde radioföljetongen Dag av Björn Runeborg. huvudkaraktären hette Miranda Dunkel och hon hade inga väninnor för att hon inte kände för det. hon hade lärt känna sig själv och kommit fram till att det var inget för henne. jag kände mig läskigt bekväm med tanken på att vara ensam och pyssla runt under lediga dagar.

var på biblioteket igår (älskar bibliotek). letade efter lättsmält deckare men fann tillslut Harry Martinsson, Näslorna blomma. försökte somna sent igår då kommande natt kräver arbete och vakenhet. vaknade lika sent och slog upp denna nylånade bok. men den var till besvikelse. tänker nog inte läsa mer heller. efter 40 sidor bestämmer mig jag mig för att påbörja en ny.

0 Responses to “litteratur”



  1. Kommentera

Kommentera

