02
Jun
08

traversmorgon – en hård morgon, tur att solen lyser!

solen lyser och jag älskar det! jag älskar det även om jag denna vecka nog kommer vara mest inomhus. trötthetet maler i huvudet efter en arbetsdag med början klockan 6. har det någonsin hänt mig förr? men jag antar att jag redan ikväll kommer somna tidigt och sedan komma i balans.

hur som helst. till helgen blir det sjövik utanför avesta för min del. israel/palestina-helg, mycket israel/palestina denna försommar känner jag men det är helt rätt enligt magen.

första dagen på SSAB idag. spännande! Men läskigt med teoriprov kring traverser och doningar. well,well. dags att röra om i min vegetariska gryta!

0 Responses to “traversmorgon – en hård morgon, tur att solen lyser!”



  1. Kommentera

Kommentera

