30
Maj
08

det var tider det

i mitt letande efter tidigare arbete kring Jesu gravkyrka hittar jag gamla brända skivor med vad jag måste kalla för gymnasiemusik. slår på skivor som får det att skära till lite i mellangärdet, skära av vemod medan munnen börjar smaka rök och vin. om jag blundar sitter jag på festivalcampingen och kokar nudlar medan basen och folkets hopp får hjärtat att slå.

jag hoppas att ni alla mina vänner från den färgglada tiden har det bra och har gjort det ni vill göra – inte det dom sa att vi borde.

0 Responses to “det var tider det”



  1. Kommentera

Kommentera

