26
Maj
08

Lördag ca 11.30 – 1:a studiecirkeln träffen

och jag blir som vanligt överambitiös men mina spontana ideér vågar jag inte yttra för deltagarna. fick jag bestämma skulle vi ha knytkalas där alla tar med sig något ätbart till lunch som representerar deras personlighet eller på något annat vis knyter an till personen. jag skulle dessutom vilja leka lära känna lekar och göra någon hälsosam övning för själen. men jag ska inte rusa iväg nu, jag ska tänka på syftet och kanske föreslå knytkalaset en annan gång. men om det är någon som trots mina tankar är sugen på att vara med så är det bara att höra av sig!

lördag ca 11.30 – Israel/Palstina, först på programmet står en reseberättelse från borlängebo (inte jag)

0 Responses to “Lördag ca 11.30 – 1:a studiecirkeln träffen”



  1. Kommentera

Kommentera

