26
Maj
08

äckelfest är för äckligt för mig, jag önskar det vore det för alla

nästa helg är det äckelfest här i örebro, detta har kommit ur ett samarbete där bland annat studiefrämjandet är involverade om jag inte minns fel. ja, tacka vet jag studiefrämjande. enligt affischerna kring detta jippo kan man se film om en kvinna som skär sitt ofödda barn ur magen eller varför inte se en rulle om hur de så kallade japsarna experimenterar med kineser under 2:a världskriget. vilket äckeltema! jag ryser och mår illa när jag tänker på tortyr likt detta! men smaken är ju som baken. det värsta jag utsatt mig själv för var nog att se filmen Saw om man nu bortser från att jag sträckt min rumpa. ptjaaa…eller vad jag nu har gjort. ont gör det i ena skinkan i alla fall när jag stödjer på benet så ge gärna tips på hur jag fixar till det!

läser Payne sakta men säkert efter att ha knåpat ihop en snygg PowerPointpresentation inför tisdagen. På onsdag kväll är det Israel/Palestina-tema på arbetarkommunens lokaler. hm..hm..hinner jag? möte kl. 17, brännboll 18.30 och tåg hem till Borlänge kl 20. sedan återvänder jag inte till studentstaden Örebro förrän i september månad! livet går för fort!

1 Response to “äckelfest är för äckligt för mig, jag önskar det vore det för alla”


  1. maj 26, 2008 kl. 6:17 e m

    Det blir värre..
    Du å Lars ska låna sen en film jag har vid tillfälle
    en film om livsmedelsindustrin… Tysk. Snygg.
    Den e grym och du kommer att bli veggie efteråt… typ..

    Jösses..

    /mx


Kommentera

