20
Maj
08

lite besviken Kent Härstedt! men fotboll + kaka piggar upp!

Kent Härsted (s) var bokad för andra gången till Örebro Universitet men avbokade i sista sekund dagens föreläsning. anledning något oklar men tydligen dök något mer viktigt upp. vad kan vara mer viktigt än att propagera för röd politik inför nästa val? nej, vi studenter gillar verkligen inte att bli nedvärderade på detta vis. grr och morr.

tur att fotbollsskora stod i hallen och väntade. vi körde hårt i solen och jag var så nöjd med mig själv efteråt. men helt oväntat bjöd kirunakvinnan på chokladkaka när jag tittade förbi innan läggdags, nu mår jag illa efter kaka och grädde. suck. jaja. imorgon ska jag på aktiemiddag, antar att det blir lite frossa där också. middagen är gratis så det gäller att passa på! hoppas jag vunnit något i aktietävlingen också, något dyrt. ni vet – jag kan inte rå för att jag ibland känner för att äga. men jag älskar inte att äga, jag älskar att ha det enkelt och härligt och avslappnat och att bara ha 50 meter till en kirunakvinna som bjuder på nybakad chokladkaka efter en tuff fotbollsmatch!

1 Response to “lite besviken Kent Härstedt! men fotboll + kaka piggar upp!”


  1. 1 Kent Härstedt
    september 13, 2008 kl. 9:39 e m

    Hej Jennie,

    Jag är så ledsen att jag tvingades boka av. Det var inte något diffust skäl som kom emellan. Det var åtaganden i riksdagen som jag inte kunde komma loss ifrån. Jag har själv bakgrund i studentklubben i Lund och känner varmt för s-studenters verksamhet. Jag beklagar det inträffade. Med hälsningar Kent Härstedt


Kommentera

