13
Maj
08

det är inte så himla lätt Robyn – vad göra åt viftande penisar?

”Det viktigaste man kan göra ur en feministisk synvinkel är att som kvinna själv ta reda på vad man vill göra” – Robyn

jo, jag läste det i tidningen Frihet. men även om man går sin egen väg och försöker njuta av livet så dyker det upp pulserande penisar mitt framför en ibland. ni tror mig inte. men jo, det är sant. dom finns där fast man inte bett om det. jag såg till och med en på en strand en gång. han ropade och jag vände mig om, där stod han och viftade med dolmen. så otroligt provocerande, förnedrande och irriterande. nu har hon också råkat ut för dem, semestermarodörer! jag tänker inte låta ledsen för jag vill vara arg och jag är arg! man brukar ju säga att påklädda män i kostym står (sitter) ivägen för kvinnor på språng. men dom kan även klä av sig, männen och då kokar jag!

0 Responses to “det är inte så himla lätt Robyn – vad göra åt viftande penisar?”



  1. Kommentera

Kommentera

