10
Maj
08

är jag född till soldat? huh då, nej det tror jag ändå inte…

även fast vädret inbjuder till en dag utomhus så har jag både besökt friskis & svettis plus ett par omgångar LaserGame på ICE. första gången för mig med den blinkande västen på inne i den mörka lokalen. men vad bra jag var! låg på delad första plats när det gäller träffar på motståndarna och tvåa totalt efter de två spelomgångarna. känner mig stolt och cool. var rädd att jag skulle krypa ihop i ett hörn och sitta av tiden. men icke, jag sprang runt och svettades mer än under förmiddagens friskispass.

imorgon säljer vi ut en massa prylar på gårdsloppis i jax. ikväll väntar disk och en intervju att lysssna av och skriva ut.

kalle baah klingar i högtalarna och det är ett sommartecken.

0 Responses to “är jag född till soldat? huh då, nej det tror jag ändå inte…”



  1. Kommentera

Kommentera

