27
Apr
08

kunde inte hålla mig…

…alltså när jag säger att jag inte kunde hålla mig så syftar jag inte på att jag kissat på mig utan på att jag inte kunde hålla mig från att fixa ordning lite efter grannens poolpartyhelg. man ska ju inte städa upp efter andra sådär men jag o fotbollstjejen från lidingö körde ju BMW -07 till ICA och jag köpte en sådan snygg vaxduk! ja, alltså så snygg som en vaxduk nu kan bli. sedan när jag kom hem så var jag ju så ivrig och bar upp möblerna från det lite skräpiga partyområdet för att göra en sådan mysig liten uteplats! är helnöjd och väntar som ett litet barn på julafton att grannen ska komma hem någon gång så jag får visa upp vaxduken! där kan vi sitta och käka frulle hela våren! fast ja, vi lär nog inte kunna äta samtidigt för det är ju lite trångt men ändå. måste nästan åka till örebro någon gång under sommaren bara för att käka frukost där alltså. det är kanon. tänk vad små fulsnygga uteplatser med begagnade möbler och en gammal trasmatta kan pigga upp här i livet. man tager vad man haver.

lånade film igår av fotbollstjejen från lidingö, Apocalypto, men nu när jag slog på den medan den smarriga lasangen stod i ugnen blev jag alldeles för uppstressad efter bara en kvart tjugo minuter så jag fick lov att slå av. jag börjar bli gammal tror jag, klarar inte av adrenalinstinna filmer. jag blundar eller kollar brevid TV-skärmen för att inte ha full fokus på filmen för då dånar jag av alltså. mel gibson var både regissör och manusförfattare – det kunde jag väl räkna ut med tårna! han är så våldsfixerad den där gibson!

0 Responses to “kunde inte hålla mig…”



  1. Kommentera

Kommentera

