24
Apr
08

inget vidare viktigt idag men ack så härligt ändå

idag har solen strålat på oss igen. perfekt. imorgon är min första dag utanför hörsalen på länge så jag hoppas solen är kvar även imorgon när jag tänkt ta igen lite kurslitteraturläsning ute i solen.

cyklade med min lite tröga hoj ner på friskis och körde ett pass med västeråsaren. under tiden var det match på eyravallen, numer behrn arena så vi stannade på en greenburger och kände stämningen medan solen gick ner. väl hemma igen hade den trevlige men alldeles energisprängfyllda grannen med mustaschen lämnat dammsugaren ute på trappen åt mig. det är schysst det. har inte kunnat dammsuga på låt mig se…en..två…tre månader utan fått lov att krypa runt på mina 22 kvadrat med en trasa. kändes jädrut skönt att suga upp lite damm. imorgon ska jag använda den hyperteknologiska tvättstugan, det är annat än tunabyggens bruna gamla drumlare, men så blir ju ingen hyreshöjning aktuell där heller så…

nej, jag lär väl hoppa in i duschen. men jag gillar inte att duscha för duschdraperiet blåser in mot mig och klibbar fast på benen. jag blir tokig på det!

0 Responses to “inget vidare viktigt idag men ack så härligt ändå”



  1. Kommentera

Kommentera

