16
Apr
08

utmattad utrikesminister

igår var jag på inspirerande föreläsning med Johan Ehrenberg, kände dock en viss uppgivenhet efter all information om sådant som fungerar mindre bra. men det är bara att andas in och ta nya tag.

idag var jag utrikesminister för ett påhittat land i rollspelet ”minister för en dag”. jag var dock lite naiv och blev utkuppad av mindre demokratiserade länder. nästa gång jag är utrikesminister ska jag räkna med att män i maktposition kan vara småpojker som leker indian & cowboy med varandra. ungefär så. men det var väldigt roligt, jag rekommenderar Folk & Försvars rollspel till andra.

dags att ta tag i morgondagens muntliga redovisning. kl.21.27. ZZzzzZZzz…

0 Responses to “utmattad utrikesminister”



  1. Kommentera

Kommentera

