12
Apr
08

nu har jag äntligen uppdaterat mig

som göteborskan påminde mig om så är det ju en massa snack om den där blondinbella och suset om henne har bara svischat förbi mina öron men nu har jag faktiskt kollat in hennes sida. jag måste ju säga att den känns väldigt mycket fräschare och mer påkostad än min men det borde bara vara en tidsfråga.

hur som helst så måste jag ju säga att trots att jag uppmuntrar starka, framgångsrika, starka kvinnor som visar en målmedvetenhet så är denna blondinbella ingen direkt förebild för mig. vad ska man säga om denna rosa hemsida som lyser av barbiedesign? jag gratulerar blondinbella till ett tidigt och stort skutt i karriären men skulle önska att för mig viktigare debattämnen fick mer plats i etern än smarta BH:ar och god lyxig skinka. bilder på välklädda tonåringar borde inte locka mer läsare än tänkvärda politikerbloggar. men, men…kan Tinas troschock sälja fler lösnummer än löpsedlar om fred i mellanöstern så blir jag inte förvånad av att blondinbella får så stor uppmärksamhet. svenska folket har ju lyft fram både smurfarna och markoolio framför mer sofistikerade musiker och dessutom röstat fram moderaterna till makten så att denna bella blir så uppmärksammad är väl inte mer förvånande än att svensk TV bjuder på program likt Glasklart en lördagskväll. nej, nu går jag och lägger mig.

0 Responses to “nu har jag äntligen uppdaterat mig”



  1. Kommentera

Kommentera

