10
Mar
08

min lilla lya

lagenhet7.jpg Vy från den exlusiva hallen med 50-talsinredning.

lagenhet3.jpg  Det handmålade bordet och retroaffischer på den spännande väggen.

lagenhet2.jpg  Den smarta planlösningen bjuder på mysigt badrum med inredning från 70-talet.

Möbleringen är väldigt uttänkt och ytorna används till det maximala. lagenhet4.jpg

lagenhet6.jpg  Utsikten visar det attraktiva läget, hit välkomnas alla vänner!

5 Responses to “min lilla lya”


  1. 1 Josse och mormor!
    mars 11, 2008 kl. 11:35 f m

    Hejhej! Nu har jag och mormor tittat igenom bilderna på din lägenhet! Morfar hälsar på telefon att han ska titta när han kommer hem. Det var ju en riktigt fin lägenhet du har skaffat! Kramar!

  2. 2 Mikaela
    mars 11, 2008 kl. 7:45 e m

    Man kan verkligen sitta på toaletten och steka köttbullar samtidigt! Underbart! Måste jag testa.
    Härligt köksfönster också. Mycket grönska kommer att svepa in under våren och sommaren.
    Hojen!

  3. 3 Maja M
    mars 12, 2008 kl. 9:17 e m

    Hej! Första g¨ngen jag kommenterar här nu, spännande.. Kul att se hur du har det där nere i gnällbältet. Jag gillar Mikaelas förslag! Men du får nog ta någon annat än köttbullar… Kram!

  4. 4 E
    mars 13, 2008 kl. 10:03 f m

    Såg ju riktigt mysigt ut! =) Det vore kul att komma och hälsa på nångång! Kram!

  5. 5 Magda
    mars 13, 2008 kl. 10:04 f m

    Måste säga waaooww! Att du på så kort tid fått det så fixat och ombonat. Jag är som vanligt impad. Som en jämförelse kan sägas att jag köpte en stringhylla i juli 07 och har fortf inte fått upp den på väggen… Jag tänker på det någon gång i veckan, men det blir aldrig av. Din satt som en smäck vill jag lova! Kramar i massor!


Kommentera

