03
Feb
08

Om att vara ensam

Ensamheten är nödvändig för eftertanke och ro.

Men just nu känns det så väldigt sorgligt att vara ensam. Hela min lilla lägenhet andas samvaro, skratt och gemenskap efter denna helg fylld av umgänge. Jag har haft släkt och vänner här vilket jag borde lägga min energi på att glädjas åt. Men kontrasten blir så skarp när jag nu vinkat av min käre livskamrat på perrongen. Ska försöka ta mig i kragen och njuta av mitt eget kryp in.

Välkomna hit på besök! Jag har luftmadrass och filtar till förfogande!

0 Responses to “Om att vara ensam”



  1. Kommentera

Kommentera

